Най-добрите автомобилни рекламни кампании за 2013

Main 27 декември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 21175 views | no comments

Третият рекламен волан в историята на „Златен волан на AUTO BILD” отива при Volkswagen за кампанията „Der Golf. Das Auto.”. Тук, по изключение, oценявахме не качествата на колата, а креативността на рекламната агенция. За България отличието беше присъдено на Dacia за кампанията, позната повече като „Баба Ханке“. С нея „Публисис Марк Груп“ стимулира потенциалните клиенти да изберат Dacia като алтернатива на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик“, рекламната агенция комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики спрямо избора на употребяван автомобил с неясен произход.

В рамките на конкурса бяха оценявани печатните реклами, видеоклиповете, онлайн кампаниите, постерите, банерите, плакатите и др. по следните критерии:
- Пригодност за целева аудитория
- Потенциал за налагане на марката
- Иновация
- Медиен подход
- Въздействие
- Креативност и ефективност.

 

Images Gallery


 

G-Power доработи M5/M6 E60 G-Power доработи M5/M6 E60
27 декември 2013
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...